O kampanii
Ogólnopolska kampania edukacyjna „Twoje spojrzenie ma znaczenie” powstała ze względu na coraz większe problemy Polaków ze wzrokiem.
Niestety, w czasie pandemii oczy mają szczególnie trudno – praca wciąż odbywa się przy komputerze, jednak w dużo gorszych warunkach oświetleniowych.
Co więcej, sposobem na czas wolny Polaków stały się ekrany:
Ponad 4 godziny dziennie ze smartfona lub tabletu korzysta 44% Polaków, a co trzeci ogląda przez taki czas telewizję.
To w połączeniu z 8 godzinami spędzanymi przed komputerem podczas home office jest dla oczu ogromnym obciążeniem.
Wpływ powyższych zachowań na stan zdrowia oczu potwierdzają badania opinii zrealizowane na potrzeby kampanii – aż co trzeci pracownik na home office ocenia stan swoich oczu źle lub bardzo źle. Oprócz wad wzroku i niewyraźnego widzenia Polacy deklarują występowanie dolegliwości takich jak:
Rola pracodawców
Sytuacja związana z pandemią sprawiła, że obecne czasy wymagają dostarczania pracownikom zupełnie innych benefitów. W dobie zamkniętych siłowni nie sprawdzają się karty sportowe, a podczas gdy wszyscy pracownicy pracują zdalnie – na nic są owocowe środy i wcześniejsze wyjścia z pracy.
Dbanie o zdrowie pracowników i tworzenie im odpowiednich warunków na home office stają się kluczowe. Pokaż swoim pracownikom, że ich doceniasz i o nich dbasz, a ich spojrzenie ma dla Ciebie podwójne znaczenie. Liczy się nie tylko ich wkład w rozwój firmy, ale również zdrowie oczu.
UDZIAŁ PRZEZ FIRMY W KAMPANII JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY!
Kroki
1. Uzupełnij poniższy formularz
2. Skontaktujemy się z Tobą
3. Otrzymasz merytoryczne materiały dla pracowników na temat higieny wzroku i organizacji środowiska pracy w domu – z naniesionym logotypem firmy – uczestnika kampanii
4. Otrzymasz wysokiej jakości krople idealnie spełniające potrzeby suchych i nadwyrężonych oczu